Hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan palvelukulttuurin johtaminen, 5 op - LEA2HR002
Opintojakson kieli
-
Tulevat toteutukset
Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Käynnissä olevat toteutukset
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Päättyneet toteutukset
Ei päättyneitä toteutuksia.
Osaamistavoitteet
• osaa edistää luottamuksen ilmapiiriä ja kehittää palvelukulttuuria
• tulkitsee tiimityön dynamiikkaa, tiimin jäsenten johtajuuden ja roolien kehittymistä sekä osaa toimia monimuotoisessa työympäristössä
• ymmärtää vieraanvaraisuuden ja kokemuksellisuuden yhteydet johtamiseen
• ymmärtää työyhteisön dialogisen kehittämisen ja työhyvinvoinnin merkityksen liiketoiminnalle
• osaa arvioida esimiehen rooleja ja keinoja muutoksessa johtamisessa
Sisältö
• Yrityskulttuuri ja palvelukulttuuri
• Dialogisen kehittämisen periaatteet ja käytäntöjä
• Luottamus, psykologinen ja sosiaalinen pääoma
• Yhteistyö, kohtaamiset ja ryhmäilmiöt
• Arvostava vuorovaikutus ja roolien rakentuminen
• Työhyvinvointi systeemisenä ilmiönä