CRM:n perusteet Salesforcen avulla, 2 op - ICB015AS2A
Opintojakson kieli
Suomi
Opettaja
Seppo Karisto
Terhi Pio
Tulevat toteutukset
Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Käynnissä olevat toteutukset
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Päättyneet toteutukset
Ei päättyneitä toteutuksia.
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää CRM:n merkityksen liiketoiminnassa sekä ymmärtää miten asiakashallinnan liiketoimintaprosessit liittyvät toisiinsa. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmien toiminnasta ja niiden käyttötarkoituksesta. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmän roolista yrityksen it-järjestelmissä. Opiskelija osaa kurssin suoritettuaan tehdä valikoituja asiakashallinnan tehtäviä Salesforcen avulla.
Haluatko ymmärtää, miksi CRM-järjestelmä on välttämätön menestyvässä liiketoiminnassa ja miten se liittyy muihin yritysten it-järjestelmiin. Haluatko oppia käyttämään yhtä markkinoiden merkittävimmistä CRM-järjestelmistä.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.