Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Aikataulutettua itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö, opintojakson tehtävät on palautettava annetun aikataulun mukaisesti, ks. aikataulu. Opintojakson aikana tarkastelet olemassa olevaa tai uutta palvelua asiakaslähtöisesti palvelukokemuksen kehittämiseksi. Teoreettinen perusta tarkastelulle pohjautuu opintojaksoon Palvelumuotoilun menetelmät ja siellä hyödynnettyihin materiaaleihin.
Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät.
Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Suomi
24.10.2022 - 16.12.2022
Katso aikataulu
13.06.2022 - 21.10.2022
Moodle aukeaa viimeistään 24.10.2022
1. Palvelun tarkastelu/arviointi, dl 31.10 (palauttamalla tämän tehtävän varmistat paikkasi kurssilla)
2. Asiakasymmärryksen kerääminen, dl 14.11.
3. Asiakasymmärryksen hyödyntäminen, dl 28.11.
4. Arvolupaus, dl 12.12.
5. Reflektointi, dl 14.12.
Kristiina Laine
15 - 50
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.
AVO Avoin ammattikorkeakoulu, AMKosaaja
3 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
22.08.2022 - 14.10.2022
01.01.2022 - 01.01.2022
Minna-Maari Harmaala
0 - 15
AVO Avoin ammattikorkeakoulu
1 op
H-5