Verkkosivujen suunnittelu ja brändäys, 2 op - COM8LH106A
Opintojakson kieli
Suomi
Tulevat toteutukset
Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Käynnissä olevat toteutukset
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Päättyneet toteutukset
Ei päättyneitä toteutuksia.
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää brändin ja verkkosivuston merkityksen yrityksen viestinnässä. Hän hahmottaa verkkosivuston suunnitteluprosessin vaiheet kokonaisuudessaan ja tunnistaa vaiheiden keskeiset sisällöt. Opiskelija ymmärtää sisällöntuotannon suunnittelun lähtökohdat.
Sisältö
- Brändi ja sen vaikutus yrityksen verkkosivujen suunnitteluun
- Kohderyhmä ja persoona
- Sisällöntuotannon lähtökohdat
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Virtuaalitoteus, verkkoluennot, tehtävät
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintojakson hyväksytysti suorittaminen edellyttää, että opiskelija on suorittanut oikein-/väärin tehtävistä vähintään 70 % hyväksytysti.