Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Opintojakson käytyään opiskelija osaa suunnitella ja johtaa luovaa prosessia sekä monikanavaista sisällöntuotantoa.
Opintojaksolla tehdään ryhmätyönä projekti, jossa luodaan annetun briiffin mukainen konsepti ja sisältöä.
HUOM Opetus on osittain yhteistä englanninkielisen sisartoteutuksen kanssa.
Hanna Rajalahti
Saatavilla Moodlessa opintojakson alkaessa.
Ryhmätyö fokusoituu opiskelijoiden valitseman organisaation kehittämiseen.
Pasilan toimipiste
-
Suomi
21.10.2024 - 13.12.2024
Ryhmätyönä tehtävä luova konsepti ja sisältösuunnitelma (paino: 60 %) Tentti (paino 40 %)
03.06.2024 - 18.10.2024
Intensiivitoteutus, joka muodostuu kolmesta työpajasta ja niiden välillä tehtävästä ryhmätyöstä.
Lauantai 26.10.2024 kello 9-15
Lauantai 9.11.2024 kello 9-15
Lauantai 30.11.2024 kello 9-15
Lisäksi ryhmillä on mahdollisuus saada opettajalta coachausta (online) työpajan välillä erikseen sovittavana ajankohtana.
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen Haaga-Helian opiskelijasivujen ohjeiden mukaisesti.
Kevin Gore, Leena Korttilalli
15 - 25
Osaamistavoitteet ja arviointi
Opintojakso arvioidaan asteikolla 1 - 5. Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.
Arvosana 1
Opiskelija tuntee luovan suunnittelun vaiheet, käsitteistön ja menetelmät asiakas- ja markkinaymmärryksen hankkimisesta asiakaskeskeiseen konseptisuunnitteluun sekä monikanavaiseen tarinankerrontaan. Hän osaa toimia luovassa tiimissä ja suunnitella ja toteuttaa tavoitteellisen sisältökonseptinstrategian sekä hyödyntää sitä johtaessaan rajattua luovan suunnittelun prosessia. Opiskelija osaa tuottaa yksinkertaisen sisältösuunnitelman ja tarinallista sisältöä digitaalisiin kanaviin.
Arvosana 3
Edellisten lisäksi opiskelija ymmärtää ja osaa kriittisesti arvioida käsitteitä ja menetelmiä, jotka liittyvät sisältömarkkinoinnin strategiseen päätöksentekoon erilaisissa liiketoiminta- ja markkinatilanteissa. Opiskelija osaa hyödyntää ja johtaa omaa toimintaansa ja erilaisia luovan suunnittelun resursseja prosessia toimeksiantajan liiketoiminnan tarpeet huomioiden. Hän osaa tuottaa tehokkaan ja tavoitteellisen sisältösuunnitelman ja houkuttelevaa sisältöä digitaalisiin kanaviin asiakas- ja markkinatiedon pohjalta. Opiskelija osaa valita mittareita mitata ja optimoida luovan suunnitteluprosessin sekä erilaisten tarinnankerronnan ratkaisujen onnistumista monikanavaisessa ympäristössä.
Arvosana 5
Edellisten lisäksi opiskelija osaa kriittisesti arvioida ja innovoida asiakaslähtöisiä konsepteja ja menetelmiä kehittäessään sisältömarkkinoinnin ratkaisuja toimeksiantajan liiketoiminta- ja markkinatilanteisiin. Hän osaa toteuttaa ja johtaa luovan suunnittelun prosessia osana tiimiä ja itsenäisesti rakentavasti ja vaikuttavasti muiden opiskelijoiden oppimisprosessia tukien. Opiskelija osaa käynnistää ja organisoida yhteistyötä organisaation eri sidosryhmien kanssa sekä priorisoida toimintaa. Hän osaa proaktiivisesti etsiä ja analysoida liiketoiminnan ja luovan projektin kannalta kriittistä informaatiota tietoa kehittääkseen luovan suunnittelun prosessia ja erilaisten tarinankerronnan ratkaisujen onnistumista monikanavaisessa ympäristössä. Opiskelija osoittaa erinomaista sitoutumista kurssin suorittamiseen ja toteuttaa luovan projektin / tehtävät annetun aikataulun mukaisesti.
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
2.00 op
H-5