Haaga-Helian johdon kevään 2024 linjauksien mukaisesti tällä kurssilla on läsnäolokäytäntö.
Poissaolo yli 25 % aikataulun mukaisista tunneista voi alentaa kurssiarvosanaa 20 %.
Poissaolo yli 50 % johtaa kurssin hylkäämiseen.
Tämä opintojakson pedagoginen lähestymistapa on autonominen, iteratiivinen ja ketterä. Viikoittaisissa moduuleissa soveletaan kokeilevan oppimisen periaatetta, jossa opetus ja oppiminen rakentuu seuravasti:
- Alustus ja luento viikon aiheeseen
- Teemaan liittyvien tehtävien esittely
- Pienryhmätyöskentelyn avulla syventymistä viikon aiheeseen
Tämän lisäksi on itsenäistä tiedonhakua, keskustelua, testausta ja analysointia, sekä tehtäväpalautuksia Moodlessa.
Hanna Rajalahti
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus jaetaan Moodlessa.
Analysoidaan tosielämän tapauksia ja opiskelijat voivat tehdä kokeiluja omalle työnantajalleen/valitsemalleen organisaatiolle. Vieraileva luennoitsija.
Pasilan toimipiste
HUOM!
Ei uusintamahdollisuuksia, koska arviointi perustuu pääasiassa kurssin aikana tehtyihin pienryhmäkeskusteluihin, analyyseihin ja työskentelyyn, sekä itsenäisiin tehtäviin.
Kurssin tärkeimmät arvioivat tehtävät ja arvioinnin perusteet ovat:
• 10 % tentti (motivaatio-orientaatiotehtävä)
• 10 % diplomi / sertifikaatti markkinointiteknologiaan liittyen (Hubspot tai vastaava)
• 60 % pienet kokeilut ja testit sekä viikoittainen Moodle-aktiivisuus ja Zoom-osallistuminen,
• 20 % Reflektiivinen essee omasta oppimisesta, jossa hyödynnetään vähintään yhtä vertaisarvioitua artikkelia TAI esitys tekoälyn käytöstä markkinoinnissa.
Suomi
13.01.2025 - 14.03.2025
25.11.2024 - 02.12.2024
Zoom-tapaamiset torstaisin 17:40 – 20:30 (tiedot päivistä löytyy lukkarikoneesta).
Viikolla 8 ei ole kurssitapaamista
HUOM! Kurssilla on myös vierailijaluento, joka toteutetaan hybridinä.
Sari Haavisto
31 - 60
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
1.00 op
H-5
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Tämä opintojakson pedagoginen lähestymistapa on iteratiivinen ja ketterä. Viikoittaiset moduulit noudattavat ostopolun mukaista järjestystä ja sovellamme kokeilevan oppimisen periaatetta, jossa opetus ja oppiminen rakentuu seuravasti
- Alustus ja luento viikon aiheeseen (Zoom)
- Teemaan liittyvien tehtävien esittely (Zoom ja Moodle)
- Pienryhmätyöskentelyn avulla syventymistä viikon aiheeseen (Zoom)
Tämän lisäksi on itsenäistä tiedonhakua, keskustelua, testausta ja analysointia, sekä tehtäväpalautuksia Moodlessa.
Hanna Rajalahti
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus. Moodlessa.
Pasilan toimipiste
Kurssin tärkeimmät arvioivat tehtävät ja arvioinnin perusteet ovat:
• 10 % tentti (motivaatio-orientaatiotehtävä)
• 10 % diplomi / sertifikaatti markkinointiteknologiaan liittyen(Hubspot tai vastaava)
• 40 % viikoittainen Zoom-osallistuminen, pienryhmätyöskentely ja tehtävät*
• 40 % Reflektiivinen essee (omasta oppimisesta), jossa hyödynnetään vähintään yhtä vertaisarvioitua artikkelia TAI suunnitelma ChatGPT:n käytöstä markkinoinnissa.
*Huom! Zoom-tapaamisiin osallistuminen ei ole pakollista, mutta opiskelijapalautteen mukaan erittäin suositeltavaa. Mikäli opiskelija ei osallistu Zoom-etätapaamiseen, tulee hänen itsenäisesti suorittaa kyseisen viikon tehtävät.
HUOM!
Ei uusintamahdollisuuksia, koska arviointi perustuu pääasiassa kurssin aikana tehtyihin pienryhmäkeskusteluihin, analyyseihin ja työskentelyyn, sekä itsenäisiin tehtäviin.
Suomi
15.01.2024 - 15.03.2024
02.01.2024 - 12.01.2024
Zoom-tapaamisen tiistaisin 17:40 – 20:30 (tiedot päivistä löytyy lukkarikoneesta).
HUOM! Tiistaina 27.2. kurssilla vierailijaluento, joka toteutetaan hybridinä. Vierailijaluennoitsijana Mira Mäntyranta, Head of Analytics – Data & Insights Helsinki Nordic Morning
Sari Haavisto
31 - 60
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
0.00 op
H-5