Managing CRM Processes (5cr)
Course unit code: BIG4TA020
General information
- ECTS credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Opintojakson suoritettuaan opiskelija    
    tuntee keskeisimmät CRM -käsitteet
    ymmärtää CRM:n merkityksen liiketoiminnassa
    tunnistaa keskeisimmät hyödyt ja haasteet CRM -ratkaisuissa
    tiedostaa datan ja tiedonhallinnan merkityksen CRM -käytössä
    hahmottaa ja osaa suunnitella liiketoimintaprosesseja, jotka liittyvät CRM:n hyödyntämiseen
                    
Contents
CRM liiketoiminnassa
    CRM tietojärjestelmät
    Data ja CRM
    Liiketoimintaprosessit ja CRM
    CRM käyttöönotto
                    
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Opintojakson osaamistavoitteet voi saavuttaa seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja itsenäinen työskentely
b. Verkko-opetus ja itsenäinen työskentely
c. Omassa työssä oppiminen (opinnollistaminen)
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
                    
Learning materials
Kurssilla käytettävä materiaali koostuu pääosin moodlessa esitettävissä ajankohtaisissa artikkeleista, sekä luentomateriaalista.
                    
Starting level and linkage with other courses
Ei lähtötasovaatimuksia.
                    
Assessment criteria - grade 1
Opiskelija tietää mitä on CRM ja tunnistaa keskisimmät käsitteet
                    
Assessment criteria - grade 3
Opiskelijalla hyvä tuntemus aihealueesta, hän ymmärtää aihealueeseen liittyvät haasteet ja mahdollisuudet.
                    
Assessment criteria - grade 5
Opiskelija hahmottaa kokonaisuuden CRM aihealueeseen liittyen ja hän osaa systemaattisesti hyödyntää ja tuottaa liiketoimintalähtöisiä dataa hyödyntäviä CRM -ratkaisuja.
                    
Further information
Kurssilla jokainen opiskelija tutustuu Salesforce CRM ohjelmistoon käytännön kautta tekemällä pelillistettyjä Salesforce trailhead tehtäviä annattujen ohjeiden mukaan. Ohjelmiston käyttö edellyttää englannin kielen osaamista erityisesti CRM sanaston osalta.