Kestävän ja vahvan henkilöbrändin suunnitteluLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: ENT026AS2A
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
- Ymmärtää brändin merkityksen liiketoiminnassa
- Ymmärtää brändin yhteyden liiketoiminnan muihin strategisiin tekijöihin
- Ymmärtää mistä tekijöistä muodostuu vahva henkilöbrändi
- Osaa laatia tavoitteellisen ja liiketoimintaa tukevan henkilöbrändisuunnitelman
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
Suositellaan suoritettavaksi Ideasta innovaatioksi ja Liiketoiminnan suunnittelu opintojaksojen jälkeen. Sopii yhdistettäväksi muihin yrittäjyyden opintoihin, mutta sopii myös kenelle tahansa yrittäjyydestä kiinnostuneelle tutkinnosta tai suuntautumisesta riippumatta.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojaksoon voi ilmoittautua joustavasti (NonStop). Opiskelua yhteistoiminnallisesti verkossa (Virtual) Verkko- tai lähiopetuksessa toimitaan vuorovaikutteisesti osaamista hankkien ja jakaen (Blended/Contact/Online). Tarkista toteutusmuoto toteutuskuvauksesta.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, tapahtuu osaamisen näyttö tekemällä opintojakson henkilöbrändisuunnitelmatehtävän. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Halutessasi opinnollistaa opintojakson ole yhteydessä toteutuksen opettajaan.
Arviointikriteerit - arvosana 1
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
Oppimateriaalit
Verkossa saatavilla oleva materiaali ja opettajan osoittama kirjallisuus.