Liikuntapalveluiden kohdentaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: PHY710AS3Y

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tunnistaa oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kohdennettuja liikuntapalveluita hyödyntäen käyttäytymisteorioita.
Opiskelija hyödyntää monikanavaisuutta kohdennetusti liikuntapalveluin markkinointiviestinnässä ja palvelukokemuksen luomisessa.

Sisältö

Asiakaspersonointi liikuntapalveluiden kehittämisessä ja toteuttamisessa.
Käyttäytymisteoriat liikuntainterventiossa ja –palvelussa
Asiakaskokemus liikuntapalveluissa
Monikanavainen markkinointiviestintä

Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin

Ei edeltäviä opintoja. Liikunta-alan tai soveltuva aiempi tutkinto tai alan tuntemus on opintojaksolla tarpeen. Tämä opintojakso kuuluu ylemmän ammattikorkeakoulun (YAMK) opetussuunnitelmaan. Opintojakson suorittaminen edellyttää ylemmän ammattikorkeakoulun opiskeluoikeutta.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso koostuu lähiopetuspäivistä, yhteisöllisestä oppimisesta ja itsenäisestä opiskelusta. Opintojakson oppimistavat riippuvat toteutuksesta ja tarkentuvat opintojakson alussa. Osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.

Arviointikriteerit - arvosana 1

Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

Opiskelija tunnistaa oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät ja osaa kuvata käyttäytymisteoriaan pohjautuvan liikuntaintervention tai -palvelun.
Opiskelija osaa kuvata oman organisaationsa tavoitteiden kannalta keskeisimmät monikanavaiset markkinointiviestinnän keinot ja tunnistaa monikanavaisuuden liikuntapalveluissa.

Arviointikriteerit - arvosana 3

Opiskelija osaa analysoida oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät ja pystyy soveltamaan käyttäytymisteorioita eri asiakaspersoonien liikuntapalveluiden kehittämisessä.
Opiskelija soveltaa monikanavaisuutta kohdennetusti markkinointiviestinnän sekä palvelukokemuksen luomisessa.

Arviointikriteerit - arvosana 5

Opiskelija osaa arvioida ja kehittää kohdennettuja liikuntapalveluja käyttäytymistieteisiin pohjautuen.
Opiskelija osaa tuottaa uusia ratkaisuja kohdennetun markkinointiviestinnän ja palvelukokemuksen rakentamisessa.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Siirry alkuun