Targeted Sport ServicesLaajuus (5 cr)

Course unit code: PHY710AS3Y

General information


ECTS credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Learning objectives

Opiskelija tunnistaa oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kohdennettuja liikuntapalveluita hyödyntäen käyttäytymisteorioita.
Opiskelija hyödyntää monikanavaisuutta kohdennetusti liikuntapalveluin markkinointiviestinnässä ja palvelukokemuksen luomisessa.

Contents

Asiakaspersonointi liikuntapalveluiden kehittämisessä ja toteuttamisessa.
Käyttäytymisteoriat liikuntainterventiossa ja –palvelussa
Asiakaskokemus liikuntapalveluissa
Monikanavainen markkinointiviestintä

Starting level and linkage with other courses

Ei edeltäviä opintoja. Liikunta-alan tai soveltuva aiempi tutkinto tai alan tuntemus on opintojaksolla tarpeen. Tämä opintojakso kuuluu ylemmän ammattikorkeakoulun (YAMK) opetussuunnitelmaan. Opintojakson suorittaminen edellyttää ylemmän ammattikorkeakoulun opiskeluoikeutta.

Implementation methods, demonstration and Work&Study

Opintojakso koostuu lähiopetuspäivistä, yhteisöllisestä oppimisesta ja itsenäisestä opiskelusta. Opintojakson oppimistavat riippuvat toteutuksesta ja tarkentuvat opintojakson alussa. Osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.

Assessment criteria - grade 1

Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

Opiskelija tunnistaa oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät ja osaa kuvata käyttäytymisteoriaan pohjautuvan liikuntaintervention tai -palvelun.
Opiskelija osaa kuvata oman organisaationsa tavoitteiden kannalta keskeisimmät monikanavaiset markkinointiviestinnän keinot ja tunnistaa monikanavaisuuden liikuntapalveluissa.

Assessment criteria - grade 3

Opiskelija osaa analysoida oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät ja pystyy soveltamaan käyttäytymisteorioita eri asiakaspersoonien liikuntapalveluiden kehittämisessä.
Opiskelija soveltaa monikanavaisuutta kohdennetusti markkinointiviestinnän sekä palvelukokemuksen luomisessa.

Assessment criteria - grade 5

Opiskelija osaa arvioida ja kehittää kohdennettuja liikuntapalveluja käyttäytymistieteisiin pohjautuen.
Opiskelija osaa tuottaa uusia ratkaisuja kohdennetun markkinointiviestinnän ja palvelukokemuksen rakentamisessa.

Learning materials

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Go back to top of page