Targeted Sport ServicesLaajuus (5 cr)
Course unit code: PHY710AS3Y
General information
- ECTS credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Opiskelija tunnistaa oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kohdennettuja liikuntapalveluita hyödyntäen käyttäytymisteorioita.
Opiskelija hyödyntää monikanavaisuutta kohdennetusti liikuntapalveluin markkinointiviestinnässä ja palvelukokemuksen luomisessa.
Contents
Asiakaspersonointi liikuntapalveluiden kehittämisessä ja toteuttamisessa.
Käyttäytymisteoriat liikuntainterventiossa ja –palvelussa
Asiakaskokemus liikuntapalveluissa
Monikanavainen markkinointiviestintä
Starting level and linkage with other courses
Ei edeltäviä opintoja. Liikunta-alan tai soveltuva aiempi tutkinto tai alan tuntemus on opintojaksolla tarpeen. Tämä opintojakso kuuluu ylemmän ammattikorkeakoulun (YAMK) opetussuunnitelmaan. Opintojakson suorittaminen edellyttää ylemmän ammattikorkeakoulun opiskeluoikeutta.
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Opintojakso koostuu lähiopetuspäivistä, yhteisöllisestä oppimisesta ja itsenäisestä opiskelusta. Opintojakson oppimistavat riippuvat toteutuksesta ja tarkentuvat opintojakson alussa. Osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.
Assessment criteria - grade 1
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
Opiskelija tunnistaa oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät ja osaa kuvata käyttäytymisteoriaan pohjautuvan liikuntaintervention tai -palvelun.
Opiskelija osaa kuvata oman organisaationsa tavoitteiden kannalta keskeisimmät monikanavaiset markkinointiviestinnän keinot ja tunnistaa monikanavaisuuden liikuntapalveluissa.
Assessment criteria - grade 3
Opiskelija osaa analysoida oman organisaationsa kannalta keskeiset asiakasryhmät ja pystyy soveltamaan käyttäytymisteorioita eri asiakaspersoonien liikuntapalveluiden kehittämisessä.
Opiskelija soveltaa monikanavaisuutta kohdennetusti markkinointiviestinnän sekä palvelukokemuksen luomisessa.
Assessment criteria - grade 5
Opiskelija osaa arvioida ja kehittää kohdennettuja liikuntapalveluja käyttäytymistieteisiin pohjautuen.
Opiskelija osaa tuottaa uusia ratkaisuja kohdennetun markkinointiviestinnän ja palvelukokemuksen rakentamisessa.
Learning materials
Ilmoitetaan opintojakson alussa.