Employee Experience and Goal-Directed Supervisory Work (1cr)
Course unit code: HRL023AS2A
General information
- ECTS credits
- 1 cr
- Teaching language
- Finnish
Intro
Asiakaskokemus kulkee käsi kädessä työntekijäkokemuksen kanssa. Tässä koulutusmoduulissa pääset perehtymään työtekijäkokemukseen ilmiönä ja siihen millainen yhteys puolestaan on toimivalla esihenkilötyöllä, työn organisoinnilla ja työntekijäkokemuksella yrityksen veto-ja pitovoimaan. Koulutusmoduulin aikana osallistuja laatii oman esihenkilötyön kehittämissuunnitelman, joka täydentyy opintokokonaisuuden edetessä.
Learning objectives
Osaa hahmottaa esihenkilön roolit ja tehtävät
Osaa työn organisoinnin ja laatia ergonomisen työvuorosuunnitelman
Ymmärtää työntekijäkokemuksen ja esihenkilötyön yhteyden
Tunnistaa valmentavan johtamisen mahdollisuudet johtamistyössä
Contents
Esihenkilön rooli ja tehtävät
Työn organsiointi ja ergonomisen työvuorosuunnittelun periaatteet
Työntekijäkokemus ja siihen vaikuttavat tekijät
Valmentavan johtamisen periaatteet
Starting level and linkage with other courses
Ei vaadittuja edeltävyysopintoja eikä sidonnaisuutta muihin opintojaksoihin.
Assessment criteria - grade 1
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija palauttaa annetut tehtävät, joilla hän osoittaa perehtyneisyytensä annettuihin materiaaleihin ja moduulin teemoihin. Osaa tunnistaa työntekijäkokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja soveltaa niitä omassa esihenkilötyössään. Osaa tunnistaa valmentavan johtamisen mahdollisuuksia omassa esihenkiötyössä sekä hyödyntää työn organisoinnin ja ergonomisen työvuorosuunnitelun periaatteita.