How to Make a Marketing PlanLaajuus (1 cr)

Course unit code: MAR002AS4A

General information


ECTS credits
1 cr
Teaching language
Finnish

Learning objectives

Kurssi johdattaa markkinoinnin peruskäsitteisiin, periaatteisiin ja markkinoinnin eri muotoihin ja kurssin suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa näitä omaan yritykseensä. Kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää yrityksen olemassaolon, tuotteen arvon ja hyödyn sekä kilpailukyvyn merkityksen, kuluttajakäyttäytymistä sekä ymmärtää aloittelevan yrityksen markkinointitoimenpiteitä ja näiden vaikutuksen liiketoimintaan. Opiskelija osaa myös hyödyntää digitaalista markkinointia ja sosiaalista mediaa liiketoimintansa tukemiseen. Opiskelija osaa myös tehdä tehokkaan markkinointisuunnitelman aloittelevalle yritykselleen.

Contents

- markkinoinnin perusperiaatteet
- yrityksen olemassaolon perusperiaatteet
- kuluttajakäyttäytyminen
- digitaalinen markkinointi
- sosiaalinen media
-käytännön käsikirja markkinointisuunnitelman tekemiseen
-suomalaisia yrittäjätarinoita

Starting level and linkage with other courses

Kurssi sopii kaikille aloitteleville yrittäjille.

Assessment criteria, approved/failed

Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

Kurssi arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty

Learning materials

Kurssilla käytetään seuraavia materiaaleja:
- videotutoriaalit
- luentomateriaalit
- linkit ja vinkit relevanttiin lisäaiheistoon
- monivalintatehtävät oppimisen validointiin

Go back to top of page