Increase Sales through eCommerceLaajuus (3 cr)
Course unit code: CUS8HH100
General information
- ECTS credits
- 3 cr
Learning objectives
Opintojakson tavoite on johdattaa osallistujat laaja-alaisesti verkkokauppa teemaan. Osaamistavoitteet ovat; kysynnän ja markkinoiden analyysin ymmärtäminen suunnittelun perustana, verkkokaupparatkaisujen arviointi ja valinta lähtökohta analyysien pohjalta, asiakashankinnan keinojen ymmärtäminen ja globaalin markkinan mahdollisuuksien ymmärtäminen.
Contents
• Johdanto verkkokauppaan, verkkokaupan strategiat ja toimintamallit
• Kysyntä, kilpailu ja markkinat suunnittelun perustana
• Verkkokaupan toiminnalliset ratkaisut
• Ohjelmistot, verkkokaupan ulkoasu, logistiikka ja maksaminen
• Verkkokaupan markkinointi ja globaali luonne
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Opintojakso on virtuaalinen
Learning materials
Opintojakson materiaalit, verkkotekstit, kirjalliset lähteet, videot
Further information
Opintojakson suoritus ja arviointi perustuu:
1) neljän moduulin monivalintatestit, 10-17 kysymystä/ moduuli (50%) ja
2) projektitehtävän palautus (50%).
Osioissa olevat testien pistemäärä skaalataan numeraaliselle asteikolle 0-5 ja jokaisen testin osuus kyseisen arvosanakategorian kokonaisuudesta on 25 %. Osioiden testit ovat siis samanarvoisia toisiinsa nähden.