Terveysliikuntapalveluiden kehittäminen (10op)

Opintojakson tunnus: VAL4SL419

Opintojakson perustiedot


Laajuus
10 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Osaamistavoitteet löytyvät kohdasta arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.

Sisältö

- Palvelupolku
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskokemus
- Terveyttä ja hyvinvointia edistävien liikuntapalvelujen kehittäminen ja tuotteistaminen
- Sosiaalinen markkinointi osana terveyden edistämistä

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Tämän opintojakson osaamistavoitteet saavutetaan pääsääntöisesti oppimistehtävillä. Muut alla kuvatut oppimistavat täsmentyvät opintojen edetessä:
a Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät päivä-,monimuoto- tai intensiivitoteutuksena TAI
b Oppimistehtävä(t) TAI
c Verkkototeutus

Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin

1. ja 2. vuoden opinnot tai vastaavat tiedot.

Arviointikriteerit - arvosana 1

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kunto- ja terveysliikuntapalveluita, jotka tukevat asiakkaan omaehtoista terveyskäyttäytymistä.
Opiskelija tunnistaa asiakaskokemuksen merkityksen kunto - ja terveysliikuntapalveluita suunnitellessa ja toteutettaessa.
Opiskelija osaa huomioida sosiaalisen markkinoinnin työvälineenä kunto- ja terveysliikuntapalveluissa.

Arviointikriteerit - arvosana 3

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida kunto- ja terveysliikuntapalveluita, jotka tukevat asiakkaan omaehtoista terveyskäyttäytymistä.
Opiskelija osaa arvioida asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät kunto - ja terveysliikuntapalveluissa.
Opiskelija osaa käyttää sosiaalista markkinointia työvälineenä kunto- ja terveysliikuntapalveluissa

Arviointikriteerit - arvosana 5

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa, arvioida ja kehittää kunto- ja terveysliikuntapalveluita, jotka tukevat asiakkaan omaehtoista terveyskäyttäytymistä.
Opiskelija osaa rakentaa tarkoituksenmukaisesti asiakaskokemusta kunto- ja terveysliikuntapalveluissa.
Opiskelija osaa käyttää sosiaalista markkinointia tarkoituksenmukaisesti ja monipuolisesti kunto- ja terveysliikunnan palveluissa

Siirry alkuun