Terveysliikuntapalveluiden kehittäminen (10op)
Opintojakson tunnus: VAL4SL419
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 10 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Osaamistavoitteet löytyvät kohdasta arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.
Sisältö
- Palvelupolku
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskokemus
- Terveyttä ja hyvinvointia edistävien liikuntapalvelujen kehittäminen ja tuotteistaminen
- Sosiaalinen markkinointi osana terveyden edistämistä
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Tämän opintojakson osaamistavoitteet saavutetaan pääsääntöisesti oppimistehtävillä. Muut alla kuvatut oppimistavat täsmentyvät opintojen edetessä:
a Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät päivä-,monimuoto- tai intensiivitoteutuksena TAI
b Oppimistehtävä(t) TAI
c Verkkototeutus
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
1. ja 2. vuoden opinnot tai vastaavat tiedot.
Arviointikriteerit - arvosana 1
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kunto- ja terveysliikuntapalveluita, jotka tukevat asiakkaan omaehtoista terveyskäyttäytymistä.
Opiskelija tunnistaa asiakaskokemuksen merkityksen kunto - ja terveysliikuntapalveluita suunnitellessa ja toteutettaessa.
Opiskelija osaa huomioida sosiaalisen markkinoinnin työvälineenä kunto- ja terveysliikuntapalveluissa.
Arviointikriteerit - arvosana 3
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida kunto- ja terveysliikuntapalveluita, jotka tukevat asiakkaan omaehtoista terveyskäyttäytymistä.
Opiskelija osaa arvioida asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät kunto - ja terveysliikuntapalveluissa.
Opiskelija osaa käyttää sosiaalista markkinointia työvälineenä kunto- ja terveysliikuntapalveluissa
Arviointikriteerit - arvosana 5
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa, arvioida ja kehittää kunto- ja terveysliikuntapalveluita, jotka tukevat asiakkaan omaehtoista terveyskäyttäytymistä.
Opiskelija osaa rakentaa tarkoituksenmukaisesti asiakaskokemusta kunto- ja terveysliikuntapalveluissa.
Opiskelija osaa käyttää sosiaalista markkinointia tarkoituksenmukaisesti ja monipuolisesti kunto- ja terveysliikunnan palveluissa