Marketing, Communication and BrandingLaajuus (5 cr)

Course unit code: VAL4SL407

General information


ECTS credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Learning objectives

Osaamistavoitteet on avattu kohdassa arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.

Contents

- Markkinointisuunnitelma
- Sisällön tuottaminen
- Viestintä
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Brändin kehittäminen

Implementation methods, demonstration and Work&Study

Tämän opintojakson osaamistavoitteet saavutetaan pääsääntöisesti oppimistehtävillä. Muut alla kuvatut oppimistavat täsmentyvät opintojen edetessä:
a Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät päivä-,monimuoto- tai intensiivitoteutuksena TAI
b Oppimistehtävä(t) TAI
c Verkkototeutus

Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.

Learning materials

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Starting level and linkage with other courses

Hyväksytysti suoritettu Palvelu, myynti ja yrittäjyys liikunta-alalla 1. Osa liikuntapalveluiden major-opintoja.

Assessment criteria - grade 1

Opiskelija iosaa laatia markkinointisuunnitelman liikuntapalvelulle tai -tapahtumalle.

Opiskelija ymmärtää brändin rakentamisen merkityksen.

Opiskelija osaa hyödytää eri viestintäkanavia sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä.

Assessment criteria - grade 3

Opiskelija osaa suunnitella ja viedä käytäntöön markkinointisuunnitelman monipuolisesti eri kanavia hyödyntäen.

Opiskelija hyödyntää brändin rakentamisen elementtejä liikuntapalvelun tai -tapahtuman suunnittelussa ja markkinoinnissa.

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa projektin sisäistä ja ulkoista viestintää eri kanavia hyödyntäen.

Assessment criteria - grade 5

Opiskelija vie markkinointisuunnitelman käytäntöön hyödyntäen monipuolisesti eri kanavia, tuottaa kohdennettua sisältöä sekä seuraa ja mittaa markkinoinnin vaikuttavuutta.

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäämistä liikuntapalvelun tai -tapahtuman markkinoinnissa lisäarvoa tuottavalla tavalla.

Opiskelija tuottaa suunnitellusti ja tuloksellisesti kohdennettua sisältöä eri viestintäkanaviin.

Go back to top of page