Marketing, Communication and BrandingLaajuus (5 cr)
Course unit code: VAL4SL407
General information
- ECTS credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Osaamistavoitteet on avattu kohdassa arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.
Contents
- Markkinointisuunnitelma
- Sisällön tuottaminen
- Viestintä
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Brändin kehittäminen
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Tämän opintojakson osaamistavoitteet saavutetaan pääsääntöisesti oppimistehtävillä. Muut alla kuvatut oppimistavat täsmentyvät opintojen edetessä:
a Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät päivä-,monimuoto- tai intensiivitoteutuksena TAI
b Oppimistehtävä(t) TAI
c Verkkototeutus
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.
Learning materials
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Starting level and linkage with other courses
Hyväksytysti suoritettu Palvelu, myynti ja yrittäjyys liikunta-alalla 1. Osa liikuntapalveluiden major-opintoja.
Assessment criteria - grade 1
Opiskelija iosaa laatia markkinointisuunnitelman liikuntapalvelulle tai -tapahtumalle.
Opiskelija ymmärtää brändin rakentamisen merkityksen.
Opiskelija osaa hyödytää eri viestintäkanavia sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä.
Assessment criteria - grade 3
Opiskelija osaa suunnitella ja viedä käytäntöön markkinointisuunnitelman monipuolisesti eri kanavia hyödyntäen.
Opiskelija hyödyntää brändin rakentamisen elementtejä liikuntapalvelun tai -tapahtuman suunnittelussa ja markkinoinnissa.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa projektin sisäistä ja ulkoista viestintää eri kanavia hyödyntäen.
Assessment criteria - grade 5
Opiskelija vie markkinointisuunnitelman käytäntöön hyödyntäen monipuolisesti eri kanavia, tuottaa kohdennettua sisältöä sekä seuraa ja mittaa markkinoinnin vaikuttavuutta.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäämistä liikuntapalvelun tai -tapahtuman markkinoinnissa lisäarvoa tuottavalla tavalla.
Opiskelija tuottaa suunnitellusti ja tuloksellisesti kohdennettua sisältöä eri viestintäkanaviin.