Liikunnan palvelumuotoiluLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: VAL4SL406

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Osaamistavoitteet on avattu kohdassa arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.

Sisältö

Asiakastieto, asiakasymmärrys, tuote-/palvelukehitys ja asiakaspalaute.

Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin

Hyväksytysti suoritettu Palvelu, myynti ja yrittäjyys liikunta-alalla 1.
Osa liikuntapalvelujen major-opintoja.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Tämän opintojakson osaamistavoitteet saavutetaan pääsääntöisesti oppimistehtävillä. Muut alla kuvatut oppimistavat täsmentyvät opintojen edetessä:
a Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät päivä-,monimuoto- tai intensiivitoteutuksena TAI
b Oppimistehtävä(t) TAI
c Verkkototeutus

Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.

Arviointikriteerit - arvosana 1

Opiskelija ymmärtää asiakastiedon merkityksen tuote-/palvelukehityksessä.

Opiskelija ymmärtää tuote-/palvelukehityksen menetelmiä ja tavoitteita.

Opiskelija osaa kerätä asiakaspalautetta useasta eri lähteestä.

Arviointikriteerit - arvosana 3

Opiskelija osaa hankkia ja hyödyntä asiakasymmärrystä tuote-/palvelukehityksessä.

Opiskelija osaa hyödyntää tuotekehityksen menetelmiä.

Opiseklija osaa analysoida kerätyn asiakaspalautteen ja tehdä siitä yhteenvedon.

Arviointikriteerit - arvosana 5

Opiskelija muodostaa realistisen asiakasymmärryksen monipuolisia menetelmiä käyttäen.

Opiskelija osaa toimia tuotekehitysprojektissa innovatiivisesti ja tuloksekkaasti monipuolisia tuote-/palvelukehityksen menetelmiä hyödyntäen.

Opiskelija osaa tehdä tarkoituksenmukaisia kehittämisehdotuksia kerättyyn tietoon perustuen.

Siirry alkuun