Verkkosivujen suunnittelu ja brändäysLaajuus (2 op)
Opintojakson tunnus: COM8LH106A
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 2 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää brändin ja verkkosivuston merkityksen yrityksen viestinnässä. Hän hahmottaa verkkosivuston suunnitteluprosessin vaiheet kokonaisuudessaan ja tunnistaa vaiheiden keskeiset sisällöt. Opiskelija ymmärtää sisällöntuotannon suunnittelun lähtökohdat.
Sisältö
- Brändi ja sen vaikutus yrityksen verkkosivujen suunnitteluun
- Kohderyhmä ja persoona
- Sisällöntuotannon lähtökohdat
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Virtuaalitoteus, verkkoluennot, tehtävät
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintojakson hyväksytysti suorittaminen edellyttää, että opiskelija on suorittanut oikein-/väärin tehtävistä vähintään 70 % hyväksytysti.