Website Design and BrandingLaajuus (2 cr)
Course unit code: COM8LH106A
General information
- ECTS credits
- 2 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Opiskelija ymmärtää brändin ja verkkosivuston merkityksen yrityksen viestinnässä. Hän hahmottaa verkkosivuston suunnitteluprosessin vaiheet kokonaisuudessaan ja tunnistaa vaiheiden keskeiset sisällöt. Opiskelija ymmärtää sisällöntuotannon suunnittelun lähtökohdat.
Contents
- Brändi ja sen vaikutus yrityksen verkkosivujen suunnitteluun
- Kohderyhmä ja persoona
- Sisällöntuotannon lähtökohdat
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Virtuaalitoteus, verkkoluennot, tehtävät
Assessment criteria, approved/failed
Opintojakson hyväksytysti suorittaminen edellyttää, että opiskelija on suorittanut oikein-/väärin tehtävistä vähintään 70 % hyväksytysti.