Website Design and BrandingLaajuus (2 cr)

Course unit code: COM8LH106A

General information


ECTS credits
2 cr
Teaching language
Finnish

Learning objectives

Opiskelija ymmärtää brändin ja verkkosivuston merkityksen yrityksen viestinnässä. Hän hahmottaa verkkosivuston suunnitteluprosessin vaiheet kokonaisuudessaan ja tunnistaa vaiheiden keskeiset sisällöt. Opiskelija ymmärtää sisällöntuotannon suunnittelun lähtökohdat.

Contents

- Brändi ja sen vaikutus yrityksen verkkosivujen suunnitteluun
- Kohderyhmä ja persoona
- Sisällöntuotannon lähtökohdat

Implementation methods, demonstration and Work&Study

Virtuaalitoteus, verkkoluennot, tehtävät

Assessment criteria, approved/failed

Opintojakson hyväksytysti suorittaminen edellyttää, että opiskelija on suorittanut oikein-/väärin tehtävistä vähintään 70 % hyväksytysti.

Go back to top of page