Verkkosivujen suunnittelu ja brändäysLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: COM8LH106A

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää brändin ja verkkosivuston merkityksen yrityksen viestinnässä. Hän hahmottaa verkkosivuston suunnitteluprosessin vaiheet kokonaisuudessaan ja tunnistaa vaiheiden keskeiset sisällöt. Opiskelija ymmärtää sisällöntuotannon suunnittelun lähtökohdat.

Sisältö

- Brändi ja sen vaikutus yrityksen verkkosivujen suunnitteluun
- Kohderyhmä ja persoona
- Sisällöntuotannon lähtökohdat

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Virtuaalitoteus, verkkoluennot, tehtävät

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintojakson hyväksytysti suorittaminen edellyttää, että opiskelija on suorittanut oikein-/väärin tehtävistä vähintään 70 % hyväksytysti.

Siirry alkuun