Customer Insight and Customer ExperienceLaajuus (5 cr)

Course unit code: YHT1PI002

General information


ECTS credits
5 cr

Learning objectives

Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija
• Osaa kerätä asiakasymmärrystä tukevaa tietoa eri lähteistä ja kanavista
• Tunnistaa asiakkaiden tarpeita
• Osaa tuottaa ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin
• Osaa toimia palveluhenkisesti ja asiakaslähtöisesti omassa roolissaan
• Osaa tunnistaa asiakaskokemuksen kehittämiskohteita

Assessment criteria - grade 1

Osaa etsiä lähteitä ja kanavia, joista asiakkaisiin liittyvää tietoa on saatavilla. Osaa nimetä keskeiset asiakaskohtaamisen tavoitteet. Tunnistaa omassa roolissaan keskeiset sisäiset ja ulkoiset asiakkaansa.

Assessment criteria - grade 3

Osaa kuvata asiakastarpeita asiakaskokemuksen kehittämisen tueksi. Osaa nimetä ratkaisuja asiakastarpeisiin. Tunnistaa oman roolinsa asiakaskohtaamiset.

Assessment criteria - grade 5

Osaa analysoida asiakastarpeita ja asiakaskokemuksia. Osaa tuottaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa edistäviä ratkaisuja. Osaa toimia palveluhenkisesti ja asiakaslähtöisesti ulkoisissa ja sisäisissä asiakaskohtaamisissa.

Go back to top of page