Fundamentals of E-commerce (5cr)

Course unit code: DIG2DF106

General information


ECTS credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Contents

Opiskelija osaa:

- ideoida verkkokaupan tuotestrategian

- toteuttaa konkreettisesti oman verkkokaupan helppokäyttöisellä teknologialla (esim. Shopify)

Sisältö:
- visio: suunnittelu, tarjonta

- mahdollistajat: kauppapaikka, tekninen alusta, ihmiset

- toteutus: promootio, hyllykuvat, lupaukset, prosessit

- suorituskyky: mittarit ja analysointi & jatkuva kehittäminen

Learning materials

Aktivoiva luento

Ennakkotehtävä

Verkkokaupan rakentaminen Shopifyllä

Assessment criteria - grade 1

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria - grade 3

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria - grade 5

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Go back to top of page