Monikanavainen myyntiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: SEL3LZ101B

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakso toteutetaan yhteistyössä Palvelun tuotteistamisen (SEL3LZ101A) opintojakson kanssa. Opintojaksot sisältävät yhteisiä tehtäviä.

Opiskelija ymmärtää monikanavaisen myynnin merkityksen osana yrityksen liiketoiminnan kehittämistä. Opiskelija osaa toteuttaa yritykselle monikanavaisen myynnin suunnitelman digitaalisiin kanaviin. Moduulin suorittamisen jälkeen opiskelija osaa kohdata asiakkaan digitaalisessa vuorovaikutusprosessissa.

Sisältö

Digitaaliset myyntikanavat
Verkkokauppa
Chat

Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin

Opiskelija on suorittanut perusopintojen moduulit 1.-4. ja 6. tai hankkinut muulla tavalla vaadittavan osaamisen. Moduuli osa Myyntityön koulutusohjelman suuntautumisopintoja.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Lähiopetus, ryhmätyö ja itsenäiset tehtävät

Arviointikriteerit - arvosana 1

tunnistaa monikanavaisen myynnin peruskäsitteet
tunnistaa, miten asiakasarvoa voidaan rakentaa digitaalisiin kanaviin
tunnistaa, miten valitaan sopivin myynnin kanava ja parhaiten sopiva asiakasviestinä/markkinointiviestintä
osaa toimia digitaalisessa vuorovaikutuksessa asiakkaan kanssa

Arviointikriteerit - arvosana 3

osaa hyödyntää useampia kanavia palvelun myynnissä
osaa rakentaa palvelulle arvoa digitaalisiin kanaviin
osaa valita palvelulle myynnin kanavan ja tehdä siihen sopiva asiakasviestintä/markkinointiviestintä
osaa toimia digitaalisessa vuorovaikutuksessa asiakkaan kanssa palveluprosessin aikana

Arviointikriteerit - arvosana 5

osaa tehdä palvelulle arvoa tuottavan monikanavaisen palvelun myynnin ja markkinointiviestinnän suunnitelman
osaa suunnitella digitaalisen vuorovaikutuksen palveluprosessiin ja osaa toimia asiakkaan kanssa siinä

Oppimateriaalit

Erikseen toteutuksen yhteydessä annettava materiaali.

Siirry alkuun