School MarketingLaajuus (1 cr)
Course unit code: MAR8RH024
General information
- ECTS credits
- 1 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija:
- ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana ammattikorkeakoulun toimintaa
- tunnistaa omat oppimistapansa ja osaa viestiä ammattikorkeakoulussa opiskelemisesta
- osaa toimia HAAGA-HELIAn toimintakulttuurin mukaisesti
- tutustuu yrityslähtöiseen markkinointiin
- kehittää omia esiintymis- ja viestintätaitojaan
- saa realistisen näkemyksen eri koulutussektoreihin kuuluvista oppilaitoksista
Contents
Opintojakson suorittamiseen vaadittavat osat:
1. aloitustapaaminen
2. kouluvierailuesityksen laatiminen (5 dian PP-esitys)
3. osallistuminen kolmelle kouluvierailulle
4. verkossa tapahtuva arviointi- ja päätöskeskustelu
Starting level and linkage with other courses
Opintojaksolla ei ole edeltävyysehtoja eikä sidonnaisuuksia muihin opintojaksoihin.
Opintojakso soveltuu Haagan koulutusyksikön kaikkien koulutusohjelmien opiskelijoille.
Opiskelija voi ilmoittua joustavasti lukuvuoden aikana ja valita aloitusajankohdan alla olevan aikataulun mukaan.
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Oppimistavat ja niihin käytettävä aika ovat seuraavat:
Lähiopetus eli aloitustapaaminen 2 h ja kouluvierailut 3 x2 h
Itsenäinen opiskelu 15 h
Oman oppimisen arviointi 1 h ja vertaispalaute 3 h
Yhteensä 27 h
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Opintojakso ei kuulu AHOT-menettelyn piiriin.
Assessment criteria, approved/failed
Opintojakso arvioidaan asteikolla hyväksytty–hylätty. Opiskelija on suorittanut opintojakson, kun hän on suorittanut sen jokaisen osan.
Learning materials
Oppimateriaalina on vastuuopettajien jakama materiaali.
Further information
Opintojaksolla vieraillaan eri oppilaitoksissa ja tutustutaan eri oppilaitoskulttuureihin.
Opintojaksolla on mahdollista vierailla pääkaupunkiseudun vieraskielisissä kouluissa.