Markkinointiviestintä hotelli-, ravintola- ja matkailualallaLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: MAR1HL001

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa tehdä ja myydä kampanja- ja mediasuunnitelman
• tietää ja osaa hyödyntää markkinointiviestinnän muotoja
• tuntee PR:n, myyntityön, mainonnan ja menekinedistämisen merkityksen ja keinoja
• osaa kehittää yrityksen imagoa ja brändiä

Sisältö

• Viestinnän kohdentaminen ja mukauttaminen
• Kampanjasuunnittelu
• Mediamixin soveltaminen
• Vaikuttaminen, verkostoituminen, mediasuhteiden rakentaminen, myyntityö, mainonta sekä menekinedistäminen, pr- ja muu suhdetoiminta

Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin

Myynnin ja markkinoinnin perusteet -opintojakso suoritettuna

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Tämän opintojakson osaamistavoitteet voi saavuttaa seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät
b. AHOT

Arviointikriteerit - arvosana 1

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän perusteita sekä osaa tunnistaa keinoja ja kanavia tilanteen ja tavoitteiden mukaan. Hän pystyy sekä kirjallisesti että suullisesti kuvaamaan osaamistaan.

Arviointikriteerit - arvosana 3

Opiskelija osaa markkinointiviestinnän perusteet sekä osaa valita tarkoituksenmukaiset keinot ja kanavat markkinointiviestinnän tilanteen ja tavoitteen mukaisesti. Hän osaa tuottaa sisältöä eri markkinointiviestinnän tilanteisiin ja kanaviin. Opiskelija osaa osoittaa osaamistaan sekä suullisesti että kirjallisesti.

Arviointikriteerit - arvosana 5

Opiskelija osaa ja hallitsee markkinointiviestintää, osaa tuottaa monipuolista julkaisukelpoista sisältöä sekä esittää asiansa vakuuttavasti.

Lisätiedot

Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Siirry alkuun