Marketing communications in hospitality and tourismLaajuus (3 cr)

Course unit code: MAR1HL001

General information


ECTS credits
3 cr
Teaching language
Finnish

Learning objectives

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa tehdä ja myydä kampanja- ja mediasuunnitelman
• tietää ja osaa hyödyntää markkinointiviestinnän muotoja
• tuntee PR:n, myyntityön, mainonnan ja menekinedistämisen merkityksen ja keinoja
• osaa kehittää yrityksen imagoa ja brändiä

Contents

• Viestinnän kohdentaminen ja mukauttaminen
• Kampanjasuunnittelu
• Mediamixin soveltaminen
• Vaikuttaminen, verkostoituminen, mediasuhteiden rakentaminen, myyntityö, mainonta sekä menekinedistäminen, pr- ja muu suhdetoiminta

Starting level and linkage with other courses

Myynnin ja markkinoinnin perusteet -opintojakso suoritettuna

Implementation methods, demonstration and Work&Study

Tämän opintojakson osaamistavoitteet voi saavuttaa seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät
b. AHOT

Assessment criteria - grade 1

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän perusteita sekä osaa tunnistaa keinoja ja kanavia tilanteen ja tavoitteiden mukaan. Hän pystyy sekä kirjallisesti että suullisesti kuvaamaan osaamistaan.

Assessment criteria - grade 3

Opiskelija osaa markkinointiviestinnän perusteet sekä osaa valita tarkoituksenmukaiset keinot ja kanavat markkinointiviestinnän tilanteen ja tavoitteen mukaisesti. Hän osaa tuottaa sisältöä eri markkinointiviestinnän tilanteisiin ja kanaviin. Opiskelija osaa osoittaa osaamistaan sekä suullisesti että kirjallisesti.

Assessment criteria - grade 5

Opiskelija osaa ja hallitsee markkinointiviestintää, osaa tuottaa monipuolista julkaisukelpoista sisältöä sekä esittää asiansa vakuuttavasti.

Further information

Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Go back to top of page