Marketing communications in hospitality and tourismLaajuus (3 cr)
Course unit code: MAR1HL001
General information
- ECTS credits
- 3 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa tehdä ja myydä kampanja- ja mediasuunnitelman
• tietää ja osaa hyödyntää markkinointiviestinnän muotoja
• tuntee PR:n, myyntityön, mainonnan ja menekinedistämisen merkityksen ja keinoja
• osaa kehittää yrityksen imagoa ja brändiä
Contents
• Viestinnän kohdentaminen ja mukauttaminen
• Kampanjasuunnittelu
• Mediamixin soveltaminen
• Vaikuttaminen, verkostoituminen, mediasuhteiden rakentaminen, myyntityö, mainonta sekä menekinedistäminen, pr- ja muu suhdetoiminta
Starting level and linkage with other courses
Myynnin ja markkinoinnin perusteet -opintojakso suoritettuna
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Tämän opintojakson osaamistavoitteet voi saavuttaa seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät
b. AHOT
Assessment criteria - grade 1
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän perusteita sekä osaa tunnistaa keinoja ja kanavia tilanteen ja tavoitteiden mukaan. Hän pystyy sekä kirjallisesti että suullisesti kuvaamaan osaamistaan.
Assessment criteria - grade 3
Opiskelija osaa markkinointiviestinnän perusteet sekä osaa valita tarkoituksenmukaiset keinot ja kanavat markkinointiviestinnän tilanteen ja tavoitteen mukaisesti. Hän osaa tuottaa sisältöä eri markkinointiviestinnän tilanteisiin ja kanaviin. Opiskelija osaa osoittaa osaamistaan sekä suullisesti että kirjallisesti.
Assessment criteria - grade 5
Opiskelija osaa ja hallitsee markkinointiviestintää, osaa tuottaa monipuolista julkaisukelpoista sisältöä sekä esittää asiansa vakuuttavasti.
Further information
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.