Creative Solutions in Marketing and CommunicationsLaajuus (5 cr)
Course unit code: COM4LS202
General information
- ECTS credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa soveltaa markkinoinnin ja viestinnän teoriatietoa käytäntöön aidossa yritysprojektissa, jonka tavoitteena on tuottaa luovia markkinoinnin ja viestinnän ratkaisuja ja innovaatioita toimeksiantajayritykselle.
- osaa työskennellä ammattimaisesti projektitiimissä.
- ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen.
Contents
Kurssi toteutetaan aitona työelämäprojektina. Opiskelijat työskentelevät projektitiimeissä asiakkaan toimeksiannon ja kurssin ohjaajien ohjeiden mukaisesti. Yritysvierailuja ja mahdollisia tukiluentoja järjestetään tarpeen mukaan.
Starting level and linkage with other courses
Opiskelija on suorittanut markkinoinnin ja viestinnän pakolliset perusopinnot (Business Environment & Business Processes / Liiketoimintaympäristö tutuksi & Yrityksen prosessit, Työelämän tuloksellinen viestintä / Effective Communication in Organisations, Viestinnällä vaikuttaminen / Communicating with Impact).
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Projektityöskentely
Tiimitapaamiset
Projektia tukeva konsultaatio ohjaajien ja/tai toimeksiantajien kanssa.
Mahdolliset tukiluennot
Opiskelija, jolla on työelämäosaamista markkinoinnin ja yhteisöviestinnän kentältä, voi näyttää osaamisensa kirjoittamalla uratarinan, joka sisältää portfolion. Lisäksi voidaan sopia, että osaaminen esitellään myös suullisesti opintojakson aikana. Opiskelijan, joka haluaa suorittaa kurssin AHOT -menettelyllä, tulee olla yhteydessä kurssin vastuuopettajaan ensihaun aikana tai viimeistään kurssin ensimmäisellä luennolla.
Assessment criteria - grade 1
Opiskelija osaa soveltaa jossain määrin markkinoinnin ja viestinnän teoriatietoa käytäntöön.
Opiskelija kykenee osittain toiminaan ryhmässä.
Opiskelijalla on suppea käsitys toimeksiannosta ja sen tavoitteista.
Opiskelija osallistuu jossain määrin tiedon hankintaan ja jakamiseen ryhmässä.
Opiskelija kykenee vain osittain esittelemään projektin tuloksia asiakkaalle.
Assessment criteria - grade 3
Opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin ja viestinnän teoriatietoa käytäntöön.
Opiskelija kykenee toiminaan ryhmässä.
Opiskelijalla on selkeä käsitys toimeksiannosta ja sen tavoitteista.
Opiskelija osallistuu tiedon hankintaan ja jakamiseen ryhmässä.
Opiskelija kykenee esittelemään projektin tuloksia asiakkaalle.
Assessment criteria - grade 5
Opiskelija osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin ja viestinnän teoriatietoa käytäntöön.
Opiskelija kykenee toiminaan ammattimaisesti, vastuullisesti ja asiakaslähtöisesti ryhmässä.
Opiskelijalla on erittäin selkeä käsitys toimeksiannosta ja sen tavoitteista.
Opiskelija osallistuu aktiivisesti tiedon hankintaan ja jakamiseen ryhmässä.
Opiskelija kykenee esittelemään ja perustelemaan projektin tuloksia asiakkaalle.
Assessment criteria, approved/failed
Opintojakso arvioidaan asteikolla 1 - 5.
Learning materials
Vahvistetaan opintojakson alussa.
Further information
Heta-Liisa Malkavaara, Pasila
Mia-Maria Salmi, Pasila